donderdag 5 februari 2009

Sunshinecoast


Klik op de foto voor meer foto's

Donderdag 5 Feb.2009

De dagen vliegen voorbij. We waren er echt van overtuigd dat het nog maar woensdag was maar we zijn toch echt al donderdag!
Gisteren zijn we naar de Eumundi Market geweest. Dat is een hele grote markt die elke Woensdag- en Zaterdagochtend gehouden wordt. Er staan wel meer dan 100 kraampjes met voornamelijk Australische producten. We hadden met Peter en Marjan (mensen waarbij Markus eventueel aan het werk kan komen) afgesproken. Het weer was eindelijk echt zoals we hadden verwacht. Zonnig en warm. ‘s middags zijn we naar de shop van Peter en Marjan geweest. Daar rondgekeken en zitten praten. De kids hebben gespeeld. Daarna zijn we naar Noosa gereden. Daar was het een en al herkenning! Prachtig strand, Annika, Robin en ik hebben een duik in de oceaan genomen. Markus was weer eens een “zuurtje” en heeft alleen pootje gebaad. De kinderen vonden de golven geweldig.

We hadden met Peter en Marjan afgeproken om aan het eind van de middag nog wat te gaan drinken in Noosa. Aangezien Marjan lid is van de Noosa Surf Club konden we ditmaal wel in het restaurant aan het strand komen. Je moet namelijk lid zijn of op uitnodiging van een lid kun je daar komen! Wat een uitzicht zo aan het eind van de middag. Daarna terug naar Maroochydore. Douchen en allemaal vroeg naar bed.

De kids zijn hier net zo vroeg zo niet nog vroeger uit bed dan anders. Het is hier al vroeg licht. Heb ik even de mazzel dat Markus een ochtendmens is! Hij is er vaak vroeg uit en vangt de kids op. De hadden vanochtend al in in de speeltuin gespeeld toen ik er net na 8.00! uit bed kwam. Ja ook ik ben vroeg uit bed voor mijn doen .

Vandaag zijn we naar het grote winkelplaza in Marochydoore geweest. Daarna lekker aan het strand in Mooloolaba gelegen en de kids hebben daar in het speeltuintje gespeeld. En natuurlijk hebben we weer in de Oceaan gezwommen. Het weer was heerlijk, rond de 28 graden en zonneschijn met zo nu en dan een wolkje. Eerder op de middag waren we op een stuk strand waar geen golfslag was maar Annika vroeg waneer we naar de echte! zee gingen. Daar het nogal waaide waren de golven ook hoog maar Annika was geen golf te hoog. Ook Markus heeft gezwommen. Ook Robin vond het leuk aan het strand. Annika heeft nog een mooie dolfijn getekend op het strand, ik kon hem nog net op de foto krijgen voor de zee hem wegspoelde!
Nu zit ik naast Annika die aan het huiswerk maken is! En ik ondertussen even onze weblog bij houdt. Markus doet de plaatsing van de tekst en de foto’s..

Ps. De kijkers van ons van afgelopen dinsdag vonden ons huis te klein! Helaas op naar hopelijk een volgende.

6 reacties:

Anoniem zei

Hallo Markus Jeannette en kids
leuk om weer wat te lezen
dat zijn niet de zelfde mensen als in 2007?
als jullie daar nog in de buurt blijven is het mischien wel aardig om contact op te nemen met Marc, zie de colunms van australie.nl
Marc woont namenlijk in Maroochydore,en heeft veel contacten.
nu nog veel plezier.
groetjes

Jaap

Anoniem zei

Hoi allemaal Heb een sms berichtje gestuurd . Prachtig al die zee en stranden echt wat geweest voor mem . Volgende keer ga ik mee . Annika haar been weer beter? Heb alle mensen welke jullie kennen even adres gestuurd .Leuk om jullie te volgen . Heb je adres op Skype wel gevonden hoop dat we kontakt kunnen krijgen
hoor weer van jullie geniet er van Liefs van Mem &Huub

Anoniem zei

hoi bronsjes,als ik de fotos bekijk gaat het
wel naar jullie zin,mooi weer daar ,lekker dikke glazen bier,Ik ga geregeld even bij het huis kijken ,heb jou auto ook binnen gezet.
maak een mooie tijd daar,pas goed opde kinderen
heit

Anoniem zei

hee wat een prachttige fotos en fijn dat jullie het zo naar het zin hebben sorry dat ik niet meer gebeld heb van te vooren toen ik er aan dacht vlogen jullie al is het is dar een prachtige wereld zie ik wel ik ben wel jaloers moet ik zeggen lekker in de korte broek nou het ga je goed geniet ze liefs martha en co

Anoniem zei

Hallo Family Down Under, alles nog goed naar wens? Aan de foto's te zien genieten jullie op en top. En het weer, daar zullen we maar niet over beginnen. Hier ligt weer een laag sneeuw. Wou jullie ook even laten weten dat Titia inmiddels is bevallen van een meisje. Ze heet Nikki. Moest wel naar het ziekenhuis omdat ze in het vruchtwater had gepoept. En het bleek ook dat ze de navelstreng drie x om de nek had. Waarschijnlijk mag ze vandaag weer naar huis.
Geniet van jullie verblijf, we volgen jullie op de voet.
Groetjes Carla, Menno en Chris.

Anoniem zei

Hoi lieverds
Zijn weer thuis alles o.k. Zal de vis gaan voeren . Prachtig alles wat jullie beleven . Hoop dat het weer wat op gaat knappen . Ze hadden hier sneeuw gehad in Friesland .Wij gisteren een heel dikke bui vanaf Kerkrade maar verder niets meer. Goed gegaan Prachtig de kinderen zo te zien genieten . Heb jullie a op het beuro bladgezet . zie ik jullie in elk geval zo . Liefs van Mem & Huub

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Een reactie posten